رد کردن لینک ها

کاشی و سرامیک در معماری داخلی به سبک مینیمال

امروزه به فراخور نوع زندگی مدرن و ساخت و ساز مجتمع هایی با واحدهای کوچکتر, معماری داخلی نیز به مینیمالیسم روی آورده است. حفظ سادگی و نظم از ویژگی های این سبک می باشد. تا جایی که طراحان و معماران داخلی مینیمال حداکثر تلاش خود را برای حذف اضافات و تزئینات انجام میدهند.

کاشی و سرامیک متریالی است که به خاطر تنوع در طرح با این موضوع مرتبط است. خصوصا در دکوراسیون مینیمال با حذف فرش, پوشش کف, از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می شود. محدود کردن هر چه بیشتر تعداد تابلو, آویز و دیوارکوب ها نیز طرح کاشی دیوار را مهم تر می کند.
کاشی کلکسیون با در نظر گرفتن این امر سرامیک هایی با بهترین طرح های مینیمال از برترین برندهای ایتالیایی و اسپانیایی تولید و عرضه می دارد. به عنوان مثال, سرامیک های طرح کاوالی استخوانی و طوسی یا طرح کابان طوسی روشن, طوسی تیره و کرم در ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ از جدیدترین محصولات کلکسیون است که دیزاینی کاملا مینیمال دارند و به لحاظ رنگ نیز در پالت رنگی این سبک جای میگیرند.
سرامیک هایی با طرح های “النور” پولیش در ابعاد ۸۰*۸۰ و ۱۰۰*۱۰۰ “راسان”  “سرنا” و “کورال” پولیش در ابعاد ۱۲۰*۶۰ نمونه های دیگری از محصولات مینیمال کاشی کلکسیون هستند که علاوه بر طرح مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردارند.

تهیه شده توسط تیم کلکسیون

نظرات

  1. Buy Nexium (Esomeprazole) 40mg, 20mg - Best Offers 2023
    پیوند یکتا

به گفتگو بپیوندید

بازگشت به بالای صفحه